dimarts, 4 de març del 2008

Ja tinc data per operar-me

El 26 de febrer vaig anar al metge amb el resultat de la ressonància i no es va equivocar, no.

- El lligament creuat anterior parcialment trencat

- el lligament col·lateral intern amb lesió grau II-III

- Condromalacia femoropatel·lar en estadi III

- Condromalacia lleu del compartiment femorotibial extern.
Pel que no sàpiga que és la condromalacia (jo tampoc ho sabia) és un estovament del cartíleg articular i el femoro patel·lar la part del genoll que articula la ròtula i el fèmur. (si algú ho pot explicar millor, buscant, buscant al final ja no saps...)

El que va restar de setmana em vaig estar fent les proves preoperatòries necessàries que va anar prou ràpid tot plegat. Les autoritzacions i aprovacions necessàries per fer les diverses proves no es feien esperar, ja que es pot dir que en el mateix dia ja les havien autoritzat i podies fer-te-les. En aquest sentit haig de dir que a mi m'ha funcionat bé l'assegurança de le FEEC

Ahir, dilluns 03 de març, a la tarda el Dr. Gómez, després mirar diverses dates a les que encara m'havia d'esperar 10 o 15 dies més, la qual cosa se'n feia dur (amb aquesta ja són tres les setmanes de baixa), em va dir si m'anava bé aquest proper divendres 7, amb ingrés a les 7 hores del matí, no m'ho he pensat dues vegades així que...

1 comentari:

Marta ha dit...

Anna! Ets una crac. Molt bé el blog. Ara tindràs uns dies per perfeccionar-lo. De totes maneres comences molt bé. Ara veurem fotos maques de muntanya. Que et vagi molt bé l'operació i no et facint gaire "pupa". Fins aviat. Marta